onsdag 2 juni 2010

Hemma idag igen

Ryggen är mycket bättre men jag är osäker på att jag orkar en hel dag på jobbet då jag blir snabbt trött i ryggen. Så svårt att veta innan men å andra sidan kanske det är bättre att vila så att jag blir helt bra. I morgon ska jag till kiropraktorn (Per-Ingvar Kopp) igen och då blir det bara en halv dag på jobbet vilket är en bra början. Jag är så fascinerad av att det kan bli så mycket bättre efter bara en gång hos honom. I måndags var jag helt sned i ryggen och nu är jag nästan helt rak. Tydligen blir man sned för att musklerna drar sig ifrån smärtan. Konstigt och logiskt på samma gång.
Ska gå ut och gå idag också. Det är inte bra att ligga still heller. Då blir man stel istället. Problemet är att det gör ont om man sitter ner och sedan ska resa sig. Därför är det svårt att jobba eftersom att jag inte kan lägga mig ner när jag blir trött i ryggen. Hur skulle det se ut ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar