söndag 12 september 2010

Cykeltur och rensning

Idag har jag cyklat till Näs för att kolla matta till köket. Det var tyvärr stängt men det var skönt att komma ut och jag inser att cykeln fått stå i förrådet alldeles för länge!

Vi vill ha en matta vid köksbänken och vi vill ha något i stil med Horredsmattan.



Bil lånad från Horredsmattan

Ska plantera om en växt vi hade i lägenheten som blivit lite tråkig så jag har klippt av några skott och satt i vatten för att få rötter så att jag kan plantera om dem.



Snart ska jag ta tag i denna högen... Vi hämtade detta i lägenheten igår. Precis när vi fått någorlunda ordning från flytten i lördags. Fattar inte vart allt kommer ifrån. Det är mycket pärmar etc och smågrejer som jag inte vet vart vi ska lägga. Hmmm får nog se till att slänga en hel del.



Ikväll blir det tennis! Anmälde mig till vuxenkursen på Marks TK och ska spela varje söndag. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar