lördag 26 mars 2011

Basketmatch och underbart vårväder!

Vilket väder! Jag älskar våren! I morse vaknade jag 7.00 och kunde inte somna om. Gick upp vid 7.30 och kom ut på en solig morgon promenad. Helt underbart! När jag kom hem var frukosten framdukad och det var bara att hugga in. Sedan åkte jag en sväng till Kinna och köpte en present till Anna och ett par jeans till mig. Bäst att passa på när jag hittar ett par som passar. Väl hemma igen tog jag fram två stolar på terassen och kokade kaffe som Erik och jag njöt av ute i solen med varsin bit sockerkaka. Nu kollar vi på Julia som spelar basket match. Ikväll ska Erik på klassfest med de han gick med i högstadiet. Jag får sällskap av mamma, pappa och Jacob. Trevligt! Ska laga något gott tänkte jag. Nä nu får jag fortsätta kolla!
Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar