torsdag 9 juni 2011

Long time ago

Oj vad det blivit få inlägg sista tiden! Sorry...

Har precis varit ute och sprungit. Har tränat nästan varje dag som jag lovat. Tror jag missat två eller tre dagar. Känns riktigt bra! Orkar mycket mer än vad jag gjorde i början och känner mig piggare. Kul att man känner skillnad på så kort tid. Trodde inte att jag skulle göra det. Har ju inte kört med hårdträning utan kört träning på en nivå så att jag ska känna ork att ta mig ut nästa dag utan att det känns hemskt. Nu är det dags att öka distansen men eftersom jag känner mig starkare ser jag fram emot det.
Tidigare skrev jag att jag skulle vara med på tjejmilen i Stockholm men nu blir Iformloppet i Göteborg 31 augusti istället. Så häng på om ni vill! :)

I helgen ska vi till Västerås och hälsa på Alex och Linda med familj. Det ska trevligt! Erik ska vara hemma imorgon då Julia har skolavslutning så jag får åka köra själv till jobbet. Ska försöka åka tidigt så att jag kan åka hem tidigt.

Nu har vi sått gräsmatta och det har börjat komma några strån!

Hoppas att ni får en underbar helg! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar