fredag 7 oktober 2011

Helg igen!

Då var det helg igen. Fredag och det är EM-kval på tv:n. Sverige leder med 2-1. Hoppas att de vinner!

I morgon bär det av till Lager 157 för att trängas med alla andra som tänkt åka dit och försöka hitta en jacka till Julia. Det lär ju bli en hel del då de har något erbjudande att man får köpa tre plagg för 100 kr. Jag känner lite ångest redan nu :) Har lite svårt för stora butiker med massa folk. Kan ju alltid hoppas att jag hittar något jag med :)
På kvällen ska Anna och jag åka in till Borås och träffa Sara. Det ser jag verkligen fram emot. Har inte träffat Sara på jättelänge!

Ä sugen på att åka till Fritsla tyglager och shoppa... Såg att de fått in en massa fint!

En annan pryl jag gärna vill ha i mitt hem NU är denna snygga stol designad av Philippe Starck, tre designklassiker i en och samma möbel.

















Bild lånad från http://www.kartellsverige.se/

Nu är det dags för Idol. Ha en trevlig helg!

Kram från mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar