lördag 3 december 2011

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev!

I veckan har jag varit i Gent med jobbet och det har varit en trevlig resa. Vilken fin stad! Jag kom hem igår och direkt efter hade vi julfest med jobbet. Mycket trevligt!

Idag har vi pysslat och haft det skönt hemma. Mysigt!
Julia har gjort pepparkakshus, Erik har gjort knäck och jag har pyntat lite mer utöver det vi gjorde förra helgen. Jag gillar jul. Det blir så mysigt hemma med tomtar, ljus och julgodis.








Imorgon ska vi en sväng in till stan och kolla på matta till köket. De har en utförsäljning i stan och sedan möter jag upp Anna och Erik och Julia åker hemåt. Vi ska till en butik som heter Hemma hos oss. Jag har aldrig varit där men den ska tydligen vara jättemysig.

För ett par veckor sedan träffade Maria och jag fick då denna fina fyrklöver! Så fin och jag blev jätteglad. Skönt att ha så fina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar