fredag 26 oktober 2012

Familj och vänner

När man blir sjuk påminns man av vilken fin familj och vänner man har!

En mamma som kommer och stryker och viker tvätt och håller mig sällskap :)


En fin blomma har hon med sig också!


Fika har mamma med sig också! Anna som kommer förbi på en kaffe och struntar i baciller och fika har hon med sig också!


Ami och Arne som kommer med Italienska köttbullar! Jag har det bra!

Jag mår bättre men istället för feber har jag fått hosta så jag sover inte bra men Erik skulle köpa med sig hostmedicin som förhoppningsvis hjälper. Det är ju inte bara jobbigt för mig utan Erik stackarn får ju inte sova. Hostar jag inte så snarkar jag...ha ha han har det inte lätt ;)

Nu hoppas jag att jag blir helt frisk till på måndag!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar