söndag 3 mars 2013

Spinning

Hej, nu var det längesedan!

Helgen har varit bra. Erik var på AW i fredags så då åkte jag till mamma och pappa. Jacob var där också. Mysigt och god mat som vanligt!












Var på shoppingtur igår med Anna på Nääs bomullsfabriken. Har inte shoppat på länge så hade verkligen laddat flera veckor. Hittade ingenting! Så tråkigt men såklart bra för börsen. Besviken, men det kommer fler tillfällen :) Det var lika mysigt, trevligt och roligt som vanligt! Många goda skratt blev det :) Vi åt som vanligt på hotellet som ligger där. Det var buffé och mycket gott!









Erik och Arne har kämpat med garaget idag. Det blir bra! Jag har städat.

Efter städning åkte jag till gymmet. Såg att ett spinningpass skulle börja så jag frågade om det fanns platser kvar och det gjorde det så det blev spinning och lite styrka.

Nu äter vi kvällsmat. Jag äter fil med kanderade nötter(kanderade med honung och salt). Så gott! Plus två ägg.








Ikväll är det Masterchef of Australia och Brottet.

Imorgon är det måndag och om två veckor byter jag jobb. Spännande!

Ha en god kväll!

3 kommentarer:

  1. Nejmen ska du byta jobb??! Den bomben släpper du bara såhär och inte berättar mer! Blir nyfiken ju!! Berätta mer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är det dags att byta jobb :) Det är fortfarande på Volvo personvagnar men helt andra arbetsuppgifter. Nu jobbar jag som konstruktör. På mitt nya jobb kommer jag jobba mot leverantör och implementera PLM verktyg för att de ska kunna jobba externt. Som sagt helt nytt så det blir en rolig utmaning :)
      Är det skönt att vara mammaledig?

      Radera
  2. Jamen det låter också roligt! Du får skriva ett inlägg om hur det är. Det är klart roligt att vara mammaledig. De stora barnen är ju i skolan så det är ju bara jag o Yrja hemma på dagarna. Peter jobbar natt så han jobbar bara 2-3 dagar i veckan.

    SvaraRadera