lördag 15 mars 2014

Dop i Schweiz

Idag har jag varit inne i Kinna och klippt luggen hos Elvira. Skönt då den var alldeles för lång nu. Efter det åkte jag en sväng förbi Therese. Helena var där och jag har köpt några glas till henne så jag lämnade dem där så att hon skulle slippa behöva åka hem till mig. Klantigt nog glömde jag min handväska där så hon var tvungen att åka förbi här ändå på vägen hem...

Nedan är en bildkavalkad från resan till Schweiz. 
På fredagen när vi kom dit myste vi hemma hos Caroline med att äta pizza som vi gjorde på deras raclettegrill. Gott och roligt! 
På lördagen åkte vi till Luzern och gick längs med sjön in till staden. Det var underbart väder så det var en skön promenad. På kvällen var vi hemma hos Carolines förädlar och på söndagen var det dags för dop. Dopet gick bra trots att det ibland var lite svårt att förstå prästen hehe. Efter dopet åt vi en trerätters middag på en mysig restaurang. Mycket god mat! Bilderna får tala för sig själva. Tack Caroline och Marco för en jättemysig helg och för att jag fått förtroendet att vara gudmor till er fina son Ben!
♥♥♥


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar