torsdag 2 februari 2012

Tjejmys i Borås

Sitter på bussen på väg till Borås! Ska hem till Sara och spendera kvällen där med henne och Anna. Trevligt! Vi bokar in nästa träff varje gång vi ses så att det blir av. Annars går månaderna och så har man inte setts på jättelänge. Köpte en latte att ta med på bussen men tji fick jag... den fick jag inte ta med på bussen. Fick snällt stå utanför och dricka upp den i kylan. Igår var Erik och jag och tränade igen. Skönt! Vi åkte hem tidigt från jobbet för vi hade en snickare hemma som ska bygga garaget. Vad skönt det är att vara hemma tidigt! Den här ölen drack jag i Gent. Visst är det en rolig flaska och glas till! I Gent får du alltid ett tillhörande glas till den öl du dricker. Det gillar jag :)


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar