söndag 26 februari 2012

Osso Buco

På förmiddagen igår kom mina föräldrar och min moster förbi en snabbsväng. De var på väg ner till mosters stuga. Mamma hade stickat klart ytterligare ett par handledsvärmare i benvitt. Så fina! Hade dem till min Odd Molly jacka och det blev jättefint ihop. Tack mamma! Du är grym på att sticka :) Ska försöka komma ihåg att ta ett kort nästa gång så att ni får se.
De lämnade också kalvlägget som pappa fixat till kvällens middag. Tack pappa!


Igår kväll fick vi besök av fina Anna. Vi åt min favorit rätt Osso Buco och Passionsfrukts panacotta till efterrätt. Det var gott! Efter middagen såg vi melodifestivalen. Jag tycker att Lisa M levererade som vanligt. Bra att hon gick vidare.



Vi fick jättefina tulpaner av Anna.

Idag har vi putsat alla fönster i huset(de på nedervåningen). De blev jättebra och skönt att ha det gjort! Vi tog en fika och åt upp resterna av efterrätten från igår i solen :) Så skönt med sol!

Jag köpte själv tulpaner i veckan när jag var och handlade. Det var 10 st för 49 kr.


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar