fredag 23 mars 2012

Fina ord rakt in i hjärtat

Idag har det ju varit underbart väder så när vi kom hem efter jobbet var Julia och jag ute och sprang. Så skönt! Perfekt väder att springa i, inte för kallt och inte för varmt. Jobbigt men skönt!

När vi kom hem stod maten på bordet. Erik hade gjort basilika bakad lax med potatis. Mycket gott! Tror jag ska låta honom stå för middagen lite oftare ;) Efter middagen pratade jag med mamma i telefon och under tiden fixade Erik och Julia frukt med choklad. Smarrigt!

Bild lånad från Julias blogg. Gå in och kika på hennes fina blogg!

Kolla in dessa söta små påsktupparna jag fick av fina mamma! Kunde inte låta bli att ta fram dem redan :) ♥♥♥


Inte nog med söta fåglar, en dag när jag kom hem från jobbet hittade jag ett kuvert i postlådan med dessa fina ord, som gick rakt in i hjärtat, och helt underbara örhängen. Fina vän! ♥


Visst är de fina! Tack Anna!

I morgon blir det trädgårdsmässan på Åhaga på förmiddagen och sedan hoppas jag Erik och Julia kommer. Jag måste fixa lite presenter. På kvällen ska vi fira pappa och Anna, Johans tjej, har också fyllt år. Vi ska till Johan på kvällen. Mysigt att få krama Elias och Felicia lite :)

Ha det bra alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar