fredag 2 mars 2012

Rosa Iphone laddare

I think I´m in love... i min nya laddare till mobilen! ;)

Vi var tvungna att beställa nya laddare till våra mobiler då Julia behövde en ny då hennes var sönder och jag har lånat ut min och den var också på väg att gå sönder så vi beställde nya. Julia och jag tog varsin rosa och jag är supernöjd. Kul med lite färg! Passar bra till mitt turkosa skal. De kostade 49 kr vilket är lite skillnad mot original från fruktbolaget.



När vi var i Köpenhamn förra året så köpte vi en plansch som vi nu äntligen lämnade in för inramning. Ami, Eriks mamma var och hämtade den idag. Tack Ami!
Den blev jättebra! Vi valde en tunn metallram så att hela texten syns. Den ska nu upp på en vägg i köket men vi vet inte om vi ska ha någon mer tavla bredvid så vi kanske avvaktar någon dag innan vi sätter upp den.


Ikväll blir det tjejmys hos Anna H i Skephult. Det ser jag fram emot!

Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar