onsdag 25 juli 2012

Jag älskar havet

I måndags kväll var Maria och Calle här på kvällen och höll oss sällskap. Mycket trevligt! Vi grillade och pratade om allt möjligt.

Vi fick en jättesöt rosa skål. Jag älskar skålar :) Tack Maria! Jag fick även två fina nagellack.



På morgonen hade Anna och jag varit ute kl 8.00 och gått ca 6,5 km. Efteråt åt vi frukost hos oss och satt och tjatade en stund. Efter det lade jag klart kantstenen på framsidan som jag bestämt mig för att lägga. Det gick ganska fort.
Vi ska ju förmodligen lägga sten vid ett senare tillfälle men vi vet inte riktigt när och dessa stenar kostade inte så mycket så nu ser det bättre ut än innan.





Efter stenläggningen kom Jacob och Felicia hit och hälsade på. Trevligt! Och efterdet åkte vi till Ami och Arne för att fira Helen som fyllde år. Sedan direkt hem för att förbereda maten till dess att Maria och Calle skulle komma. Fullspeckat schema i måndags kan man säga :) Men roligt hade vi!

Jag ska försöka blogga mer ikväll men nu ska vi till Varberg, Getterön och sola och förhoppningsvis bada! Åhh jag älskar havet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar