lördag 15 september 2012

Lilla Liv

Igår kväll hade jag en supermysig kväll med Maria och vi åt mat på Restaurang Familjen i Göteborg. Supergod mat! Till förrätt åt vi stekta sommarkantareller med bakat revbenskött och friterad märg serveras på hönökaka.
Till huvudrätt långkokt fläsklägg med en variation på palsternacka, morot och kålrot samt senapsbuljong. Huvudrätten var det godaste jag ätit på länge!

Idag har jag varit hos Sara i Sparsör tillsammans med Anna och fått träffa Saras söta lilla tös Liv :) Vilken söt liten tjej! Mycket hår hade hon och såg ut som en liten docka. Vi fikade och var ute och gick en sväng. Efter det åkte jag till Hobbex och köpte en present till Edvin och därefter hem till Erik och hjälpte han med garaget.
Erik hade varit duktig som tagit in utesoffan och sedan tog vi även in parasoll och lite andra grejer som var på terassen. Lite höststädning...

Nu står maten redo att för att åka in i ugnen men Erik är ute och springer så jag väntar någon minut till.

Photobucket

Imorgon ska vi till Sätila och fira Edvin som fyller 3 år därav presentköpet tidigare idag.
Har inte bestämt mig om jag ska träna i morgon kväll eller på förmiddagen imorgon. Får se hur trött jag är imorgon bitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar