fredag 7 december 2012

Min kära mössa

Fredag=skönt!
Men jag kan inte riktigt slappna av. Min mössa har försvunnit :( Fattar inte vart den är. Vet att jag hade på mig den till bilen när vi åkte hem från jobbet sedan tog jag av mig den, antingen innan jag satte mig i bilen eller efter. Så antingen har den trillat ut på parkeringen eller så är den bara spårlöst försvunnen. Hatar att tappa bort saker. Kan inte släppa det... Hoppas att den dyker upp snart.
Varför är det så värdelöst på tv? På spåret har vi sett men nu då? Längtar till imorgon då det är Downtown Abbey. Det är grejer det :) Jo, det är ju Modern family idag. Dock 23.30...vet inte om jag orkar hålla mig vaken till dess.
Måste hitta en klädhängare till hallen. Just nu trängs jackorna i trappan. Funkar men det är inte kul om man har sin jacka längst ner i högen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar