lördag 1 december 2012

Tomten kom tidigt i år :)

Denna påsen stod utanför dörren igår när vi kom hem. Tomten (läs Ami och Arne) hade varit och hälsat på :)



Det stora huset i mitten fick vi. Tack!


Idag kom de förbi och lämnade dessa fina glas som Ami köpt på Erikshjälpen tror jag. Fem av varje. Tack!


Har pyntat hela dagen. Erik är i Sätila och firar Oscar och Julia och jag är hemma då Julia är sjuk. Feber och förkyld stackarn. Nu har febern börjat gå ner vilket är skönt.

Tomten till höger har jag fått av pappa.


Tomtarna som jag fick av mamma. Så söta :) (Änglarna står i köksfönstret)


Utan farmors bonad är det ingen jul!


En hel del pynt kvar som jag inte riktigt vet vart jag ska hänga...


Nu dricker vi glögg. Jag framför tv:n och Julia i sin säng framför datorn :)


Tycker om när det blir mörkt och man kan tända alla ljus och njuta.

Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar