torsdag 5 maj 2011

Cliffhanger=Nytt jobb!

Nu är det klart! Jag har blivit anställd av Volvo personvagnar i Göteborg. Efter mer än fyra år som konsult har jag konverterat till Volvo anställd. Känns jättekul att det sker en del förändringar. Jag kommer fortfarande vara kvar på samma avdelning och ha samma arbetsuppgifter.

I morgon bär det av till Köpenhamn med Anna och Anders! Ska bli så kul! Nu har jag dock panik då Anna sa att hon skulle ha med sig finklänning...bahhh..jag har ingen finklänning!!! Panik, panik, panik!!!

Pappa är hos oss nu. Han kom igår och stannar till i morgon. Han hjälper oss att måla om i vardagsrummet så att alla väggar blir vita. Det var en svart fondtapet i vardagsrummet när vi flyttade in men det blev så mörkt så nu har vi målat helt vitt istället. Vi var och hämtade vår nya tv bänk idag så nästa vecka hoppas jag att vi får ordning på vardagsrummet. Äntligen! Det har bara tagit sju månader... :)

Tack pappa! ♥


Planterade körsbärstomater häromdagen och idag såg jag att två skott hade kommit upp! Hoppas att det blir tomater längre fram. Första gången jag odlar tomater. Spännande!



Vill passa på att önska Anna och Per en trevlig 30-årsfest!!! Hoppas att ni får en kul kväll!

Nu måste jag lägga mig. En lång dag imorgon med först jobb och sedan resa till Köpenhamn!

Trevlig helg alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar