onsdag 11 maj 2011

Hej på er!

Ingen uppdatering från Köpenhamn har ni fått! Det kommer! Jag lovar! Jag har knappt haft en ledig stund sedan vi kom hem och idag orkar jag bara inte göra ett längre inlägg. Men jag kan i alla fall säga att det var helt underbart att komma iväg och det var en helmysig och riktigt rolig helg med Anna och Anders!

Nu har vi äntligen fått upp tv-bänken och vi är nöjda!

Idag när jag kom hem från jobbet var jag, hör och häpna, sugen på att jogga! Så det blev en kort sväng. Skönt men jobbigt. Jag ska förmodligen springa tjejmilen i Stockholm 3 september. Susanne, en arbetskamrat, och jag tänkte ta tåget upp. Är det någon mer som är sugen på att hänga med?! Kan vara en morot för att hålla igång nu över sommaren. Även ni som inte vill eller kan springa får mer än gärna hänga med! Låter väl kul, ett gäng tjejer som åker upp och har en heldag i Stockholm?? Tänk på det och hör gärna av er om ni vill hänga på!

Nä nu är det tv tid som gäller innan sängen :) Ha det bra och snart kommer bilder från Köpenhamn!

Måste bara visa denna bild på en smushibit jag åt i Köpenhamn (Sushi +smørrebrød). Så god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar