måndag 23 maj 2011

Grattis Maria ♥

Idag fyller min kära vän Maria år. Grattis vännen! Hoppas att du haft en härlig dag! Kraaaam!

I helgen har vi haft en grävmaskin här så nu börjar vi få lite ordning på tomten. Den känns större nu än innan vilket är positivt.



Igår hade jag lovat Julia och hennes kompis att åka till Borås och Knalleland. Hon var på jakt efter en avslutningsklänning. De gick för sig själva och under tiden passade jag på att hälsa på Jacob, min bror, och vi hann även med en lunch. Mysigt!
Jacob jobbar på Intersport och där hittade jag dessa snygga skor. Jag har letat efter ett par snygga joggingskor som man kan ha när man ska iväg en hel dag och gå mycket men ändå vill se ok ut på fötterna.



Kommer ni ihåg att jag vann en tävling hos Affi? Här är det fina armbandet jag vann. Jag gav det till Felicia, min brors dotter. Hon blev jätteglad!



Träningen förra veckan gick bra. Sprang fem dagar och spelade tennis två! Idag var vi ute och sprang efter jobbet. Skönt!

1 kommentar:

  1. Tack för gratulationerna!! Va du e söt! Jag hade en jättebra dag.
    Roligt att ni börjat med tomten, ser ut att hända grejer!!
    Skorna var jättefina, jag har också letat efter sådana.

    Kram

    SvaraRadera