måndag 26 september 2011

I torsdags åkte Erik till Frankfurt på bilmässa. Det innebar att jag var ensam hemma från torsdag till söndag. Därför passade jag på att umgås med mina föräldrar från fredag till lördag. Mysigt! På lördagen gick vi på stan och jag shoppade en soptunna och ett bokstöd.



Kunde inte låta bli att köpa dessa underbara rosor... Blir glad varje gång jag ser dem på bänken.



På lördagskvällen kom fina Anna hem till mig och vi åt kräftor och hade en skön lördagskväll. På söndagen for vi till Göteborg och bokmässan. Anna hade fått två biljetter. Jag har aldrig varit där och jag blev glatt överraskad. Många kända författare. Bland annat Jan Guillou och Camilla Läckberg. Jag fick signerat två böcker. Den ena var Brobyggarna av Jan Guillou och sedan köpte jag även Pernilla Wahlgrens kokbok som hon signerade. Maria Montazami var där också och hon lockade en stor publik. Lite kul att ha sett henne i verkligheten :)


De här underbara fåglar fick jag av Anna. Vilken fin vänskapsgåva ♥ Tack Anna!





Dessa böcker fick följa med mig hem från bokmässan :)

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar helg du haft, med vänner å familj! Sånt man behöver för att må bra :) Att unna sig själv snittblommor borde man göra oftare, bra gjort! Fåglarna du fick var ju supersöta!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var en mysig helg :)
    Ja blommor är så fint och dessa har en alldeles underbar färg! Ska bli så kul att se dig i morgon! Längtar! Kram

    SvaraRadera
  3. Längtar efter dig med min vän! ;)

    SvaraRadera