lördag 5 februari 2011

Blåser storm!

Oj vad det blåser idag! Solen tittar fram ibland vilket är trevligt! Vi sov till halv elva idag! Helt otroligt, antar att vi behövde det och det var rätt skönt måste jag erkänna.

Sitter fortfarande i mjukisbyxor. Har bara varit en sväng i Eldabutiken och hämtat vår nyckel som de lånat. Har fotat lite till vår uppgift på tisdag. Vi ska fota ett objekt i olika vinklar där ljusets riktning varierar. En bild där vi jobbar med komposition enligt bland annat gyllene snittet. Tredje uppgiften är att jobba med linjer i bilden.



Snart ska vi ta på oss träningskläderna och ta oss en springrunda. Jag är inte sugen men det är lika bra att få det gjort. Måste få upp flåset :)

För ett tag sedan skrev jag att jag hade sytt något som jag skulle ge bort. Det var ett förkläde som jag börjat på för länge sedan men som jag nu gjorde klart till mammas födelsedag. Hon blev glad.



Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar