lördag 12 februari 2011

Packar

Vilken underbar dag!

Jag började dagen med en promenad till MM och handlade kaffe då mamma och pappa kom på en kopp kaffe vid elva. Det var minus tio men solen sken och den värmde en del. Sedan har jag varit en sväng i Kinna och inhandlat lite alkohol och shoppade en sjal till mig själv.
Erik och Julia var i Kinna och hjälpte Arne med boxen till bilen. Erik hämtade sedan upp mig och så fick jag lite lunch i Kinna :) och nu packar vi för fullt!

Sjalen jag köpte idag. Snyggt med spets och mönstrat till jeansjacka när våren kommer.



Ikväll blir det melodifestivalen och så köper vi nog någon mat, orkar inte stå och laga.

Kan inte riktigt slappna av då jag inte hittar ett av mina underställsbyxor. Blir irriterad när jag inte hittar saker och ting. Är ni likadana eller kan ni släppa sådant och bara hoppas att de kommer fram senare?

Vill också passa på att lyckönska Maria och Heiko som idag blir herr och fru Straub! Grattis till er! ♥



Nä nu ska jag fortsätta packa och sedan inta soffan. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar