onsdag 9 februari 2011

Onsdag och snart en veckas semester - Skönt!

I söndags var Anna här och fikade. Mysigt! Nu får vi se till att boka den där shopping/utflykts dagen vi pratat om sedan länge Anna! :)
Efter fikat bar det iväg till Lerum för att kolla på Julia som hade match. De förlorade men de var duktiga och gjorde sitt bästa. Sedan vart det måndag och nu är det onsdag. Vart tar tiden vägen!

Igår var sista gången på fotokursen. Vi redovisade sista uppgiften och det gick bra. Man lär sig väldigt mycket på att kolla på varandras bilder och få feedback på vad man bör tänka på. Ångrar verkligen inte att jag gick kursen. Nu blir det att öva för att inte tappa allt det jag lärt mig. Därför passar det bra med en veckas semester nästa vecka. Då åker vi till Sälen! Ska bli så skönt! Behöver verkligen komma iväg och bara va. Älskar skidsemester. Man blir så härligt trött på kvällarna och kroppen är helt mör.

Ikväll var jag ute och sprang. Det var riktigt skönt. Tänk om man kunde springa tre gånger varje vecka. Varför är det så svårt? Tips någon? :)

Sugen på en Onepice. Funderar på om jag kanske skulle ta och sy en :)


Bild lånad från Onepiece

Ha det gott! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar