söndag 20 februari 2011

Hemma i Skene!

Ja då var vi hemma igen efter en veckas semester i Sälen. Det har varit en skön vecka med skidåkning i Högfjället, Hundfjället, Tandådalen, Lindvallen och Trysil. Det har varit väldigt kallt och vi fick endast se solen de två sista dagarna men då njöt vi. Resan hem gick bra och vi var hemma så att jag hann men tennisen klockan 18.00. Tänkte gå denna terminen också så får jag se hur jag gör nästa år. Nu har vi nya tränare och de får helt klart godkänt! De körde hårt med oss men det är bra att jag får svettas lite :)

När vi kom hem kändes det som att det var vår i luften och jag måste erkänna att det var skönt. Längtar till lite ljusare dagar med sol och fågelkvitter.

Nedan är lite bilder från veckan, mest från de två sista dagarna då det var fint väder.


Trysil besökte vi i torsdags och det kan jag verkligen rekommendera. Bra och långa backar.


Eftersom det var så kallt köpte jag mig en "rånarluva". Syns dock inte så bra på bilden.






Stugan vi bodde i. Det fanns fyra lägenheter och vi bodde på andra våning. Det är vår ingång som syns på bilden.


Backarna i Högfjället.


Erik.








Sittliften sista dagen i Tandådalen.


5 km längdskidor blev det sista dagen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar