måndag 9 januari 2012

Dessa fina pulsvärmare fick jag av mamma som hon stickat! De är super sköna och värmer så skönt. Det är så kallt på jobbet så jag hade dem hela dagen idag och de värmde jätte mycket. Tack fina mamma!



Var på Harrys i Kinna i lördags och köpte två linnen. De är hur sköna som helst! Kan verkligen rekommendera er att köpa dessa. Passa på nu medan det är rea. De finns i olika längder men alla kostar 200 kr styck på rean. De jag köpte kostar annars 500 kr styck.



Unnade mig en fruktsallad i kväll med mango och melon. Gott! Brickan ni ser i bakgrunden fick jag av Ami och Arne i julklapp. Så fin!


Igår var Anna här en sväng och fikade. Trevligt!
Jag är fortfarande tät i näsan :( Hoppas verkligen att det släpper snart! Nästa vecka ska jag till Gent igen med jobbet.

I kväll såg jag första avsnittet av Mästerkocken som går i fyran. Tycker det är kul att se när de lagar mat. Måste rekommendera en annan serie som jag sträcksåg i helgen. Serien heter "Dag" och du hittar den på SVTplay. En norsk serie som var riktigt rolig! Se den!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar