lördag 21 januari 2012

DKNY

Snö underbara snö! Så vackert det är ute när snön faller vit på marken.

Idag sov vi till 8.30. Så skönt att sova i sin egen säng! Gent har varit bra men det är skönt att komma hem. Efter frukosten och lite slöande åkte jag till Friskis och svettis och körde ett löppass. Resultat av dagens träning ser ni i bilden nedan. Så skönt att springa. Snart ska vi spela tennis så då förbränns ytterligare kalorier :) Jag gillar verkligen att springa på löpband samtidigt som det är skönt att springa ute när det är fint väder.


När jag kom hem i fredags stod dessa vackra tulpaner på köksbordet. Tack Ami! Tulpaner är så fina. Skulle kunna ha tulpaner hemma för jämnan.


I förra inlägget visade jag en parfym som jag ville ha. Jag hittade den inte på Landvetter men den fanns på Bryssel flygplats, dock bara en blå flaska. Jag ville ha den som är på bilden. Den var ganska dyr och jag var lite osäker på doften så jag köpte ingen. Däremot så hittade jag på Landvetter en DKNY parfym som är jättegod! Det var rea och man fick en hudkräm på köpet så den köpte jag plus en Britney Spears parfym som bara kostade 249 kr för 50 ml, också på rea.



Köpte denna chokladen i en livsmedelsbutik i Gent. Tyckte de var så fina och de smakade gott också.

Erik är iväg och handlar kvällsmat, tacos blir det i kväll efter önskemål. I morgon bär det av till Stadium XXL för att hitta en skidjacka till Julia.

Ha en god lördagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar