lördag 14 januari 2012

Lördag

Tjohoo!

Lördag idag! Vad ska man hitta på?

Vaknade med lätt huvudvärk... trodde att förkylningen släppt men det verkar inte så. Hade tänkt åka till friskis idag men det får i en långpromenad istället. Det är ju jätte fint väder. Sol och krispigt ute. Love it!

Funderar på att åka till Fritsla tyglager och kolla på gardiner till köket. Är så tomt utan.

Mamma och pappa var här igår igen och lämnade mer av mina gamla saker. Ännu mer att rensa :) Fick jätte fina glas assietter som piffar upp ljusstakar. De använder inte alla sina och jag tycker de är vackra. Tack!



Förra lördagen rensade Erik och jag vår garderob. Oj vad skönt det var! Man borde rensa oftare. Jag kan nog påstå att jag inte har så mycket kläder men vi har inte så många garderober så det blir lätt oordning. Nu rensade jag ordentligt och rensade bort kläder som jag faktiskt inte använt på länge och jag tycker det är bättre att någon som är i bättre behov kan få dem. Tror det är bra att tänka så för då blir det lättare att rensa.

Innan jul köpte vi en ny matta till köket. Fint med lite färg.


Nu ska vi ut och gå. Ha en trevlig lördag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar