lördag 5 maj 2012

Frukost i min ensamhet...

Sitter och dricker mitt morgonkaffe alldeles själv. Julia och Erik sover som stockar :) Jag orkade inte vänta mer då jag måste in till Kinna innan vi åker till Göteborg. Impulsköpte en BH och en klänning igår. Klänningen satt jättefint men det var fel BH. Vet dock inte om jag ska behålla klänningen... Det var en långklänning med axelband. Vet inte hur mycket jag kommer använda en sådan klänning... Jag får fundera på det. Är ju 30 dagars öppet köp. Men BH:n ska i alla fall bytas.

Tänk om man fick dricka sitt morgonkaffe i denna fina mugg från Royal Copenhagen :)


Igår lade vi i betongskivan i bordet och det blev jättebra! Jag är dock lite osäker på om vi ska gjuta en till platta. Vi hade inte plast i botten på formen så det blev ingen jätteslät yta. Kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Men själva iden med betongskiva blev grymt bra.
Nu ska vi bara hitta stolar som vi båda vill ha :) Inte det lättaste men oftast brukar det dyka upp något som vi båda gillar och då är det bara att slå till!

Imorgon hoppas jag komma iväg till Borås och köpa mig nya springskor. Fick det i födelsedagspresent av mamma och pappa. Springer just nu i mina Nike skor som jag har mer som promenadskor. De funkar men jag behöver verkligen ett par nya bra skor. Är väldigt nöjd att jag sprungit tre gånger denna veckan. Ska nog ta mig en runda idag också när jag ändå är inne i ett flyt. Bäst att passa på :)

Vad hittar ni på idag? Jag vet att det är kosläpp i Sätila. Det verkar vara populärt att kolla på. Får ta och göra det nästa år.

Nä om jag skulle dricka upp det sista i koppen och ge mig ut i blåsten. Blåser stoll här!

Ha en bra dag alla vänner!

1 kommentar:

  1. Hej! Kosläppet var svinkallt, men mysigt! Va duktig du är som springer en massa, hejaheja!! Svårt med betongakivan...kan ju vara fräckt att den är lite rough, men samtidigt vill man kunna ställa saker på den utan att de står snett ;) jag köpte löparskor på internet, halva priset!! Jag köpte asics gel nimbus-underbara. Kolla in 21run.de, pinguin-sport.de. Ha en skön dag! Kram

    SvaraRadera