fredag 11 maj 2012

Revlon - 1002 nutri color creme

Idag är jag ledig! Har varit och klippt mig och varit på vårdcentralen och kollat leverfläckarna och det var ingen fara. Skönt!

Sedan köpte jag sockar till Julia och kunde inte låta bli att shoppa lite själv :)

Köpte även en sorts inpackning hos frisören som tar bort det gula i håret. Får se hur det blir :) Har haft silvershampo innan när jag haft blekt hår och det har fungerat. Spännande!


Här är de långklänningarna jag köpt.


Nä nu ska jag ut och jobba med garaget :)

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina klänningar! Vart har du köpt dem? Har oxå funderat på långklänning, men funderar liksom du på om man kommer använda dem....ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den till vänster är köpt på Lindex och den andra är från Pepe Jeans och köpt på Näs bomullsfabriken. Jag har använt den högra två gånger. Trevlig kväll! Du blev såååå snygg i håret!!! Kram!

      Radera