onsdag 2 maj 2012

Glossybox och träning

Hej på er!

Idag fick jag min Glossybox som jag prenumererar på. Det är box med en massa skönhetsprodukter. Man får lite mindre förpackningar men det är kul att testa nya produkter och det känns lite lyxigt :)



Här är innehållet av månadens låda. Lite dålig bild.


Förra månaden fick jag en olja till håret som är jätte bra från Maria Nila. Den kan jag rekommendera. Luktar gott och håret blir lent och känns inte lika torrt.


Idag har vi målat bordet svart. Nu väntar vi bara på att betong delen ska härda klart så att bordet blir komplett.


Lite uppdatering av träning ska ni få också. Vi sprang idag 4,5 km och det gjorde vi även i måndags så denna veckan har vi varit duktiga än så länge :) Det har ju varit väldigt skönt väder att springa i.

Nu är det dags att sova. Ha det gott!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar