fredag 29 juni 2012

The lonely island

Hej gott folk!

Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll!

Vi kom hem för en timma sedan. Vi gjorde ett spontant besök på Heaven 23 och åt deras räkmacka. Gott och trevligt att se lite folk.



Det var ont om bord när vi kom dit så vi fick dela ett litet runt bord med ett annat par från Halmstad. Erik fick en pall medan jag satt skönt i en fåtölj. Vi pratade lite med paret som efter en stund skulle vidare. Då bytte Erik och jag till deras platser som var vid fönstret och Erik fick sitta lite skönare. Efter någon minut kom servitören och frågade om det var ok att ett annat par tog våra första platser, och det tyckte vi så klart.
Detta par var från Skara trakten och också trevliga. Vi pratade en stund vi med innan det blev dags för oss att åka hemåt. Då flyttade de till våra platser precis som vi gjort tidigare :)
När vi kom ut skrattade vi gott eftersom det kändes precis som om vi var på speeddejting :) Jag har aldrig varit på det men jag kan tänka mig att det går till på liknande sätt fast inte med par då ;) Ha ha kul var det i alla fall!

Imorgon kväll ska vi till Johan, Anna, Elias och Felicia. Det ska bli trevligt! På dagen ska vi sätta panel på garaget. Hoppas att vädret blir bra.

Här kommer lite underhållning om ni har tråkigt från The lonely island :)












1 kommentar:

  1. Härligt spontanbesök....som gav oväntad underhållning ;) Ha en skön dag! Kram

    SvaraRadera