lördag 9 juni 2012

SthlmDG och Marco Tozzi

Tog på mig kepsen för att det öste ner ute och åkte till Skene Järn för att köpa papp och tejp. På väg hem svängde jag höger istället för till vänster för att se om jag kunde hitta ett par sandaler på Visko.



Kom hem med tre par skor! What! Vad hände! Jag gillar skor men det är inte ofta jag hittar tre par skor på en gång. Fick dem alla tre för ca 1100. Det är bra tycker jag. Annars är det lätt att hitta ett par skor för den summan...
Två par från SthlmDG och ett par från Marco Tozzi



I eftermiddag åker vi till Christian och Kristina på namnkalas för lilla Hugo.

Ha en bra dag!!!



2 kommentarer:

  1. Vad fin du är på kortet med kepsen :)
    Ja du är alltid fin men liter mera nu ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad snäll du är :) Hoppas att allt är bra med dig!

    SvaraRadera