söndag 18 november 2012

Hej!

Jag har haft en riktigt trevlig helg! Det började i torsdags med tjejmys hos Sara i Sparsör. Vi fick en supergod soppa och ett underbart gott bröd som jag faktiskt bakar just nu i denna stund. Soppan ska vi göra imorgon. Det var en potatis- och purjolöksoppa och brödet var från Leilas kokbok "a piece of cake".

I fredags åkte vi direkt till Sätila och blev bjudna på tacos hos Johan, Helen, Edwin och Oscar. Tacosen var väldigt god med bland annat melon och sharon frukt samt kyckling istället för köttfärs. Gott!

Igår var jag med mamma i Göteborg där vi hade en jättemysig dag som avslutades på Hagabadet med massage. Vi var helt slut efter att ha sprungit runt i massa affärer. Hittade en höstjacka från Elvine som jag är nöjd med. Fodret var helt i min smak. Det är ju insidan som räknas ;)
Jag fick jättesöta tomtar och änglar av mamma! De syns på bilden nedan.

Photobucket

I veckan blir det mest jobb och lite träning hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar