lördag 3 november 2012

Köttfärssoppa

Just nu kokar köttfärssoppan på spisen. Gott och höstligt!

Idag sov vi länge. Skönt! Erik och Julia har spelat tennis. Jag avvaktar med träningen till dess att jag är helt frisk. Känner mig mycket bättre nu. Känns skönt att det går åt rätt håll. Är så sugen på att träna. Kanske just för att jag inte kan ha ha.

Var väldigt sugen på att baka och dekorera en tårta idag för att vara lite kreativ men känner inte riktigt att jag kan baka och sedan inte äta upp hela... Även om jag har hjälp här hemma så äter vi inte upp en hel tårta... Får bli till en annan gång när vi har gäster jag kan experimentera lite :)

Åkte in till Kinna innan för att handla present till Elias. Tänkte inte på att det är "söndag" idag så det var många affärer som var stängda. Men jag hittade det jag skulle och till Felicia handlade jag igår. Köpte sockor till Erik också.

Mys i höstmörkret.






Nu är soppan klar!


Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar