fredag 23 november 2012

String

Hejsan!

Då var det fredag igen :)

Jag jobbade över till kl 17.30 idag så jag kom hem lite senare än Erik då han lånat en bil från jobbet och kunde åka hem tidigare.

Jag köpte med kina och thai mat och efter vi ätit satte vi upp vår nyinköpta STRING hylla i hallen som mamma och pappa var snälla och målade igår. Tack!
Känns fortfarande lite tomt då vi inte har någon klädhängare mm än men det blir nog bra till slut :)

Jag ger er en sneak peak och så får ni en bild när allt är klart.



Imorgon ska vi in till Göteborg med Jacob och få lite kvalitetstid med honom. Det blir mysigt!

Vi ska ha julbord med jobbet på torsdag. Vi fixar alltid eget julbord. Jag är ansvarig för sillen och sånghäften. Någon som kan några roliga snapssånger som man kan sjunga?

Hoppas att ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar