måndag 19 november 2012

Reklamation och träning

Nyss hemkommen från ett träningspass på Corpus. Härligt!

Köpte ju en jacka i lördags från Elvine. Jag skrev ju att jag tyckte om fodret och hade tänkt lägga ut en bild i förra inlägget men när jag skulle fota så upptäckte jag ett hål i fodret :( Blev så besviken så jag orkade inte lägga in den. Visste inte om de hade en ny jacka. Tilläggas ska också att vi tidigare på dagen öppnat paketet med den nya hyllan till hallen och då fattades det en skruv. Så irriterande, men de skickar en ny som tur är :) I alla fall så var jag och reklamerade jackan efter jobbet idag men de hade ingen ny. De kunde dock lämna in den till skräddaren om jag ville. Då frågade jag om jag kunde få ytterligare rabatt på den(jag hade redan fått 20% när jag köpte den) eftersom det skulle synas lite där de lagar den och jag kunde få 20% till plus att de lagade den. Så jag fick totalt 40% rabatt plus att de lagade fodret som ändå inte syns! Bra service kallar jag det!

Här kommer en bild på fodret :) Inte den bästa bilden men jag har inte fått tillbaka jackan än från skräddaren så denna får duga.

Photobucket

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar