söndag 22 augusti 2010

IKEA & KUM KUM

Som jag skrev tidigare var Anna och jag på Ikea idag och det var riktigt kul och tiden flög iväg. Även om jag följde med Anna för att hålla henne sällskap shoppade jag en del jag med. Det blev bland annat krukorna och växterna samt nya söta bakdukar som ni ser på bilderna. Krukorna tänkte jag sätta på trappan till vårt nya hus. Nu är det snart dags att flytta in! Längtar ♥

Smyckena ni ser på bilderna fyndade jag på Joelina i Borås. Anna skvallrade att de hade 75 procent rabatt och då ringde jag mamma och frågade om hon kunde springa in och kolla om de hade något kvar. De färgade har jag kollat på innan och visste hur de såg ut men de svarta litade jag på Anna då hon trodde att jag skulle gilla dem och hon vet vad jag gillar.







KUK KUM ♥







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar