onsdag 25 augusti 2010

Gammal puderdosa och kakorna gick hem

Idag kom både Ikea och Mio katalogerna. Kul! Nu ska här inspireras! Vill flytta nu, idag, genast :)



Hittade en gammal puderdosa när jag packade våra krukor idag. Tror det är mormors gamla men jag är osäker. Doften påminner om henne på ett positivt sätt.

Har som sagt packat en låda idag. Skönt! Jag skulle egentligen ha gått på föreningsmöte ikväll men det blev inställt. Jag är sekreterare men har ännu inte varit med på något möte efter att jag blev vald och nu flyttar vi nästa vecka så vi får se om det blir något mer möte för min del. Hoppas att de hittar en ersättare snart.

Kakorna var populära på jobbet. Alltid uppskattat med spontanfika!

Nedan är lite bilder på puderdosan. Finns det metalldosor att köpa idag?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar