fredag 27 augusti 2010

Lurad av väckarklockan

I morse ringde klockan som vanligt och jag gick och duschade och Erik tog fram frukosten. Efter ett tag kom Erik in och då sa han att klockan i badrummet visade 3.45. Ok då måste den klockan vara sönder tänkte jag, men så kollade Erik på våra andra klockor och då visade de också 3.45. Jag stod alltså och duschade 3.45! Det visade sig att väckarklockan i sovrummet hade ställt om sig, den är radiostyrd, så det var bara att gå och lägga sig igen. Lätt att somna om när man duschat och vaknat till...Not!
På vägen hem från jobbet fick vi sitta i bilkö som kändes som ∞ men vi kom hem till slut. Nu slappar vi i soffan efter en pizza. Blir nog en tidig kväll.

Är så nyfiken på inredningsbutiken som ligger i Hyssna utmed väg 156 och jag undrar om de öppnat ännu! Måste stanna till någon dag.

Go kväll!


Bjuder på en bild från Cypern när jag beställde revbensjäll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar