onsdag 8 augusti 2012

Du är ett geni på att baka

Ja den kommentaren tackar man för :)
Två av grannbarnen kom förbi när vi höll på att måla i garaget och då sa den ena flickan till mig (som varit borta några månader men ska flytta tillbaka): Det var väl du som var ett geni på att baka?
De fick varsin kaka för några månader sendan som de tydligen tyckte om :) Ha ha söta små liv.

Idag var jag hos tandläkaren och allt såg bra ut som tur var! Alltid lite orolig innan man går dit. Kostar ju mycket bara för att kolla tänderna och har man hål eller om man behöver göra något annat så blir an ju ruinerad! Jag går varje år. Jag inbillar mig att det kan vara värt det. Skönt att bli av med tandsten också.

Idag köpte jag den andra boken i serien med Camilla Läckberg; Predikanten. Ska nog ta och läsa lite nu innan det är dags att börja måla igen :)



I eftermiddag fick vi finbesök av först min pappa som tog en kaffe med oss och sedan kom Ulla, Bosse, Arne, Ami, Johan, Helen, Edvin och Oscar förbi en stund. Trevligt!

Vill också passa på att tack Ami och Arne för SPA dagen, som vi var på i söndags, som vi fick av dem! Tack!

Ha en trevlig onsdag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar