lördag 25 augusti 2012

Kladdig kladdkaka

God morgon!

Idag vaknade jag ganska tidigt och kände mig lite rastlös så jag gick ut för att gå men jag sprang mesta biten. Skönt!

Erik bakade kladdkaka till jobbet igår och det blev en bit över. Erik tyckte vi skulle ta en bit till frukost :) Jag var lättövertalad ;) Så nu är jag på plus minus noll kalorimässigt efter motion och kaka på morgonen... Gott var det i alla fall och det är viktigaste här i livet är väl att vi mår bra. Slutar fokusera på de negativa sakerna utan i stället tänka på det man gör postivt. Så idag är jag nöjd över att varit ute och motionerat :) Ha haha



Idag ska jag in till Borås en sväng. Ska gå på stan med mamma. Är i stort behov av nya BH:ar. Svårt att hitta tycker jag!

Förhoppningsvis ska vi kunna klippa gräset åt Ami och Arne också men just nu är det lite för blött i gräset. Hoppas inte att det börja regna.

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar