måndag 13 augusti 2012

Uppdatering

Ja då har jag börjat jobba igen efter semestern. Man kommer in i det ganska så fort...

Några uppdateringar från sista dagarna på semestern kommer här:

I torsdags var Elias och Felicia här. Jag hämtade den kl 11.30 på fritids och så gick vi och tog en fika på Skrädderiet. Mysigt! Sedan åkte vi hem och de hjälpte till lite i trädgården innan lunch. Efter det hängde Felicia med Julia. Felicia var nog i himmelen :) Hon tycker så mycket om Julia och Julia är så snäll med henne :) Elias och jag körde x antal omgångar kubb. Jag börjar bli bra på det nu ;) riktigt roligt! På kvällen såg vi film och myste.




I lördags ringde Ami och sa att de hade REA på Jysk i Kinna så jag skyndade dit och fyndade sex stolar till vårt bord på terassen. 210 kr/st! Hur billigt är inte det! Vi är nöjda :)
Ami köpte en jättefin barngrupp i vitt till Edvin som var så söt! Vit med blåa kuddar till. Tips till er som har barn! Tror det fanns ett utställningsex kvar.

Vad tycker ni om stolarna?








I lördags kom Julias kompis Ros förbi också. Himla söt tjej! Vi åkte och köpte godis kl 20.45! Hmm får vara slut med det nu ;)

Igår fortsatte vi (läs Erik och Arne)på garaget... Vi blev nästan klara, bara några plankor som saknas! Hoppas få dem på plats under veckan. Ska visa slutresultatet sedan men här får ni en bild på fönstret som kom upp i lördags.




Visst blir det bra?!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar