torsdag 23 augusti 2012

Pan Am

Blev så glad när jag satte på 3:an och såg att det var Pan AM! MEN det vara repris :( Ja ja får blogga istället :)

Kollade till mina tomater idag och som ni ser på bilden börjar de mogna. Längtar till jag får smaka.
Chilin som jag sått är jättefin men smakar nästan ingenting, som paprika. Det stod att den var mild men jag trodde ändå att det skulla vara lite hetta. Någon som känner igen detta?



Som jag skrev igår fick vi fina presenter i lördags.

Dessa underbara korgarna har mamma stickar av färgat papper! Hon är så duktig! Jättebra att lägga småsaker i som annars ligger överallt. Tack mamma ♡





Denna fina kruka fick vi av Johan med familj. Jättefin kruka. Felicia hade valt blomman. Helt i min smak :)





Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar