lördag 27 november 2010

Det var kärlek vid första ögonkastet...

... när jag såg denna underbara julstjärna! Nu är den vår och hänger i vårt fönster och jag är så nöjd! Helt i min smak.





Vi fick ju en jättefin kruka med en amaryllis när Julia hade sitt kalas och den har ny börjat slå ut. Så fin!



Idag ska jag in till Borås och besöka min kusins keramik verkstad. Hon heter Charlotte och är jätteduktig på keramik och gör även jättefina tavor. Åk gärna förbi och kika in, ni kommer inte att ångra er.



Jag ska även till Stadium och se om jag kan hitta längdskidor. Känns som en rolig motionsform nu när vi faktiskt har snö här nere i södra delen av Sverige. Jag ska också se om jag kan få med mig en matta hem som vi kollat in. Bäst att göra sig i ordning nu så att jag hinner innan vi ska till Kinna i eftermiddag till Ami och Arne. Ha en trevlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Å vilken fin stjärna!
    Kolla längdskidor på nya butiken XXL i sisjön de hade jättebra priser som öppningserbjudande nu.
    Go helg! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi är väldigt nöjda. Hittade ett par skidor på Stadium, Jacob jobbar där, men tack för tipset! Hoppas att allt är bra med er och ha en god första advent. Kram!

    SvaraRadera