måndag 22 november 2010

Vinnare av ICA lotter

Igår kväll när jag var och handlade på MM och stod i kassan och skulle betala började det tjuta, precis som ett larm, och då visade det sig att jag hade vunnit på ICA lotterna! 1,5 liter läsk vann jag...

Ikväll har jag varit ute och sprungit. Det var skönt! Lite tråkigt väder men det gäller att passa på när man få energi att komma i väg :)

Nu är det soffan som gäller ett tag och sedan sängen. Lika bra att lägga sig i tid så att man inte är så trött på jobbet. På fredag är det julfest med konsultbolaget. Det ska bli kul. Detta året känner jag några fler personer så det ser jag fram emot. Förra året hade ledningen luciatåg :) Hoppas att det blir repris även i år.

Förstår ni att det bara är 1 månad kvar till julafton. Jag längtar så till söndag då jag ska ta fram våra nya julljusstakar!

2 kommentarer:

  1. Oj! 1,5 l läsk!! Lyckliga, lyckliga du... Riktiga högvinster på det där ICA-lotteriet. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja, men lite kul var det i alla fall :)

    SvaraRadera