lördag 27 november 2010

Sköna söndag

Idag är det dags för sista tennisträningen innan årets slut så idag är det avslutning med en liten turnering. Kul! Håll tummarna för att det går bra för mig :)

Igår var jag inne i Borås, Knalleland, med mamma. Jag köpte en matta till vardagsrummet (äntligen) och det blev stor skillnad i rummet mot innan. Jag hittade även ett par längdskidor så jag hoppas att snön ligger kvar så att jag får användning för dem snart. Efter turen i Knalleland åkte vi till min kusins keramik verkstad och det fanns massa fina saker. Bland annat dessa söta små budskap:



Jag köpte även lite andra grejer men de kan jag inte visa då det är julklappar :)
Efter keramikverkstaden åkte jag med mamma hem. Hon hade några saker som hon ville ge mig. Snälla mamma!

Hon har stickat ännu en underbar halsduk, nu i rosa. I love!





Fick även denna duk som pappa designat när han jobbade som dessinatör. Grymt duktig!





Fick även med mig två söta julprydnader :)



Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar