lördag 6 november 2010

Finbesök och renovering av Julias rum

Igår hade jag en fantastiskt trevlig kväll! Anna Hermanson och Sara Gustafsson var här. Det var så länge sedan jag träffade Sara och det var så himla kul att se henne och Anna med så klart! Det var riktigt lyxigt för de hade köpt med sig jättegod plockmat som vi åt och drack rödvin till. Tack tjejer!

Idag har vi äntligen börjat med Julias rum. Vi har rivit tapet och målat vitt på väggarna förutom en där hon ska ha tapet.

Några före bilder. Imorgon hoppas jag kunna visa er efter bilder :)






Litet smakprov på tapeten Juia valt. En tapet från In Trade som heter Vital.

I helgen har vi smaskat på smågodis från den fina skålen vi fick från Maria, Calle och Erik.




Ikväll har vi kollat på Så mycket bättre på TV4 och jag bara älskar det programmet. Jag tycker Petra tolkade Petters låt Mikrofonkåt otroligt bra!

Kolla in henne HÄR och när hon gör den tillsammans med Petter HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar