torsdag 2 december 2010

Kvällsmys hos Maria ♥

Ikväll har jag varit hos min fina vän Maria och träffat söta Erik. God kvällsmat fick jag, köttfärssoppa och lussebulle till fika. Gott! Så mysigt att träffas bara hon och jag och prata om allt möjligt. Tack bästa vännen! :)

Inte bara fika fick jag utan två presenter också! Tack!

Tre jättefina armband!


Ett jättefint örngott ♥


Nu är det läggdags och snart är det helg! Skönt!

Glöm inte att ta det lugnt på vägarna. Det är jättehalt! Jag halkade på vår uppfart. Det gick bra som tur var. Förhoppningsvis såg inga grannar då det var mörkt ute... :)

1 kommentar:

  1. Tack för att du kikade förbi, alltid lika mysigt. Å tack för de snygga kläderna till Erik, vill använda dem nuuu :)
    Får se till att ses snart igen!
    Kram

    SvaraRadera