onsdag 1 december 2010

Minnen från förr

Denna fina bonad fick jag av min kära farmor ♥ Hon gjorde en sådan till alla hennes barn och barnbarn. Vi har alltid haft en likadan bonad på väggen i mitt bardomshem så länge jag kan minnas och för mig är det jul. Den får mig också att minnas min fina farmor och de minnen jag har med henne. Jag tycker det är så kul att ha denna som minne av henne och jag tycker inte att ett hem enbart ska fyllas med nya saker utan för mig är det också viktigt att ha saker som bär med sig minnen. Det tycker jag gör ett hem personligt.


I bakgrunden ser ni vår nya matta och julstjärna.

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker bonad. Förstår att det är jättekul att ha detta handtverk som minne, mysigt att plocka fram varje jul. Det bästa är en blandning av gammalt å nytt å det bästa är klart saker som man kan relatera till ett minne eller en person :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är jättekul!
    Tack för att du kommenterar! :)

    SvaraRadera